In loc de bun gasit ….

 

Salutare,
Nici nu stiu cum sa incep, tinand cont ca este pentru prima data cand scriu ceva pe un blog. Cred ca portivit ar fi sa ma prezint mai intai. Numele meu e Sebastian, si sunt unul dintre romanii care au ales sa traiasca departe de tara. Am creat acest blog din dorinta de a-mi pune pe “hartie”  gandurile si impresiile, precum si realitatea referitoare la viata unui roman din diaspora, cu toate bucuriile si greutatile pe care le intampina, cu implinirile si frustrarile date de faptul ca esti din Romania.
Totodata as dori sa scriu despre locurile pe unde am umblat si sa impartasesc celor care citesc acest blog, putin din experienta mea personala.

Image

3 responses

  1. Bravo Grecule! Mult succes in careiera de blogger si multi cititori! Eu sunt unul dintre ei!

    1. Multumesc Flavius. Incerc si eu “marea cu degetul”, ca sa zic asa ….. sper sa nu plictisesc pe nimeni cu ideile mele

  2. Foarte interesant,

Leave a Reply

