Aş vrea

 

 

Aş vrea să-mi transform cuvintele-n fluturi,
Să zboare spre cer în mii de culori,
Să bucure lumea şi ochiul şi gândul,
Iar vântul să-i poarte spre galbene zări.

Aş vrea să-mi transform cuvintele-n vulturi,
Să poată vâna ce e rău şi mârşav,
Să apere lumea de şoareci prin smârcuri,
Să apere tot ce e alb şi suav.

Aş vrea să-mi transform cuvintele-n şoapte,
Să mângâie gene cu ochi de copil,
La ceasuri cu oră târzie în noapte,
Să-ţi intre-n fiinţă încet şi tiptil.

Dar teamă îmi e că-n greaua-ncercare,
De a face şi fluturi şi vulturi şi şoapte,
Cuvintele-mi goale doar zgârie tare,
Urechi prea sătule de zgomote sparte.

2 responses

  1. Mă gândesc că și cuvintele pot fi precum oamenii…și pot fi fluturi, și vulturi și șoapte într-un acord sublim!

    1. Negresit. Puterea cuvintelor este nemasurata. Atat tamaduitoare cat si distructiva. Depinde de noi cum folosim asta si unde.

Leave a Reply

