Aştept colindători

 

Aştept şi azi colindători
Când ştiu că n-au să vină,
Am pus prin casă numai flori
Şi-o rază de lumină.

Aştept iar inima mi-e grea
De dor şi-nstrăinare,
I-aştept pe toţi la poarta mea,
Să-mi zică o urare.

Mă uit pe geam în noapte
La strada cea pustie.
Mă rog acum, sperând că poate,
Flăcăii or să vie.

Ce dor îmi e să-i mai aud
Cum cântă-n sărbătoare,
Cum zic în viers, de verde crud,
Şi galbene ogoare.

Dar ştiu că totul e-n zadar,
Că ei n-au cum să vină,
Căci io-s departe de hotar,
În ţară prea străină.

9 responses

  1. Foarte emoţionante sun versurile, Sebastian!
    Îţi doresc din toată inima, un Crăciun Fericit, binecuvântat de Domnul întru toate, numai cu sănătate şi numai cu bucurii, alături de cei dragi ai tăi!

    PS. M-ai întrebat cine a scris versurile pe care le-am postat. Sunt o cântare creştină preluată de mai mulţi interpreţi, iar autorul lor nu-l cunosc, din păcate. Îmi pare rău. Sper să nu te superi, Sebastian. 🙂

    1. Multumesc frumos pentru urari. Nu am de ce sa ma supar. Credeam ca sunt scrise de tine. Nu le-am mai auzit inainte.

      1. Oh, ce mult mi-ar plăcea, Sebastian, să am această capacitate ca şi tine de-a scrie versuri. Ai tu, un har aparte şi-mi plac foarte mult poeziile tale. Din nefericire pentru mine, nu pot, însă iubesc poeziile, nu le analizez, dar le trăiesc.
        Sunt foarte multe cântece în Harfa bisericilor, fără autor, din păcate. 🙂

  2. La geam s-aud colindatori
    Flori dalbe flori
    In casa a cetina miroase
    Flori dalbe flori
    Pe masa-i tot ce-avem mai bun
    Flori dalbe flori
    Ca este Sfantul Craciun
    Flori dalbe flori
    🙂 sarbatori fericite!

    1. Multumesc pentru colind, foarte frumos. Craciun fericit iti doresc.

  3. Crăciun fericit din partea mea și a Geaninei, toate cele bune! Fie-vă sfârșitul de an plin de bucurii, iar anul nou să vă aducă tot ceea ce vă doriți, alături de cei dragi!:)

  4. Multumesc la fel, D-le Lisandru. Un gand bun din Scotia. 🙂

Leave a Reply

