Nu ştiu să scriu …

 

Eu nu ştiu să scriu, am doar vorbe şi gânduri,
Ca stoluri de păsări, pe galbene câmpuri,
Ce zboară, se-agită şi-ncep să se zbată,
Umplându-mi fiinţa, umplând-o pe toată.

Şi-atunci iau o foaie şi-ncep ca să-nşir,
Cuvinte de-a valma şi fraze-n delir,
Eu nu ştiu de unde, îmi vine să scriu
Şi vorbe şi gânduri; înseamnă că-s viu.

O Doamne, mai lasă-mă încă puţin,
Să scriu, să mă-mbăt ca din stropul de vin,
Să mâzgăl pe foaie, să simt că sunt viu,
Şi-apoi să trag uşa, se face târziu.

Eu nu ştiu să scriu, dar am vorbe şi gânduri…

 

9 responses

  1. Nici eu nu stiu sa scriu, eu ,,Sunt doar omul care cuvinte poate să deşire,, 🙂
    Ma bucur ca v-am descoperit.

    1. frumos spus, “omul care cuvinte poate sa desire”

      Cuvintele sunt pe-un mosor
      Ce este-nchis cu un zavor,
      Iar cheia sta la cei ce care
      Au prin curaj, privind in zare.

      Multumesc mult pentru vorbele frumoase. O mica precizare: eu sunt unul nu mai multi. Deci poti sa folosesti singularul fara probleme. 🙂

      1. Sau poate ca privind in zare
        Au prins curajul ca sa zboare
        Si-n zbor s-au indreptat spre soare
        Sa-l simta zilnic cum rasare.

        Imi pare bine de cunostinta, Sebastian! Eu sunt Liliana 🙂

      2. Placerea e de partea mea. Imi pare bine de cunostinta.

  2. Pentru cineva care nu știe să scrie, vorbele și gândurile se aștern foarte frumos. 🙂

    1. Merci. E una din primele mele poezii, pe care am repostat-o. Acum, ca si atunci, am convingerea ca ceea ce scriu e… doar prelungirea stangace gandurilor mele, pe hartie, neavand nici o valoare estetica sau culturala. Nu am studiat literele si nici nu am conexiuni cu lumea culturala si artistica. Dar poate ca simtul meu autocritic este prea ascutit. 🙂

      1. Am ineles. Multumesc!

Leave a Reply

