Întoarcerea amintirilor

 

Eu stau şi mă uit pe fereastră
La ploaia ce bate în geam,
E toamnă afară, şi-n casă
Miroase-a gutui şi-a bostan.

Şi-atunci amintiri apărură,
De unde? Nu ştiu. S-au ivit.
Veniră cu forţă, izbiră
În sufletul meu obosit.

Acestea-ncepură să zburde
În juru-mi, cu joc de copii,
Sunt vesele, triste, sunt multe,
Sunt vechi amintiri, dar sunt vii.

Şi-mi place ce sufletu-mi simte,
Şi văd c-am uitat de noroi,
Căci prins să mă uit înainte,
Uitat-am să văd înapoi.

3 responses

  1. hmmm as putea sa jur ca am lasat un comentariu pe aici… ai sters tu ??

    1. Da. Sorry. Am sters toate comentariile. Acum cred ca mi-a trecut.

      1. Atunci… dialogam din nou… si aici.

Leave a Reply

