Venirea toamnei (Moartea frunzelor)

 

Mii de copaci cu crengile lor
Se-apleacă când vântul le spune
Că toamna-i aproape iar frunzele mor
Răpuse de galbene urme.

Iar păsări speriate se-adună şi plâng
Şi-ntreabă pe vânt despre toamnă,
De frunzele mor în pomii din crâng,
Ele unde şi cum or să doarmă.

Dar vântul se-nfoaie şi-ncepe a sufla
Făcând păsări multe să plece,
Căci toamna-i aproape şi-ncepe a ploua
Iar ploaia-i măruntă şi rece.

Copacii se roagă de păsări să stea,
Iar la vânt se întorc să îi spună:
De toamna doreşte frunză să ia,
Ei frunză la loc or să pună.

3 responses

  1. imi place, imi place, imi place 🙂
    superba poezie
    felicitari
    te pup!

    1. Multumesc pentru aprecieri.

      1. Placerea a fost a mea. Daca imi place ceva, nu pot fi decat sincera. Nu pot sa-mi ascund bucuria 🙂

Leave a Reply

