Pigmeul

 

Sunt un pigmeu, într-o lume în care
Giganţii se pare că ştiu ce şi cum,
Mi-e teamă şi fug, nu le stau în picioare
Giganţilor care gonesc pe-al lor drum.

Sunt un pigmeu ce-şi doreşte în taină
Să afle o cale de-a fi mai înalt,
Să nu mă mai tem de mâine şi iarnă,
Gigant de aş fi, nu m-aş teme de neant.

Dar taina aceasta-i păstrată cu grijă
Şi calea s-o aflu nu-i lucru uşor,
Mă zbat, mă frământ, am eşecuri, e criză,
De fapte, idei; îmi promit să nu mor.

Căci ştiu că există, e-aproape, o simt,
Soluţia care te face mai mare.
Am răbdare, aştept, dar nu mă mai mint,
Căci timpul se scurge cu viteză prea mare.

Şi-atunci iar m-apuc să caut în beznă,
O cale prin care să fiu mai înalt,
Mi-e teamă să sper, mi-e frică de caznă,
Nu vreau să rămân doar un mic diletant.

Leave a Reply

