Teama de noi

 

Ne e teamă de vorbe, dar vorbe noi dăm
Drept hrană la alţii să fie,
Le dăm cu o mână, cu două le luăm,
Lăsând doar speranţa să-i ţie.

Ne temem de monştri, dar monştri suntem,
Când nu auzim cum ne cheamă,
Acei ce sunt singuri, şi-al nopţii blestem,
Trimite-ntuneric, în zori, să se teamă.

Ne e teamă de fapte, dar prin fapte sfărmăm,
Mulţime de inimi şi vise deşarte,
Pe socluri înalte, pe care urcăm,
Gândim că avem permanentă dreptate.

Noi suntem adulţi, dar copii am rămas,
În ochii părinţilor noştri,
Ne-aşteaptă tânjind, să facem popas,
Din zbuciumul propriilor monştri.

12 responses

  1. Foarte frumoasă poezia. Ce frumos cuprinzi adevărul în versuri, Sebastian şi transmiţi multă emoţie prin ele.
    O zi minunată îţi doresc, Sebastian şi Sărbători Fericite, alături de cei pe care îi iubeşti tu cel mai mult! 🙂

    1. Multumesc mult. Sarbatori fericite iti doresc si eu tie Stefania.

  2. Dumnezeule! Esti genial, m-am regasit pana la ultima virgula

    1. Inca o data, trebuie sa-ti multumesc pentru aprecieri. Ma bucura faptul ca ce scriu, se “muleaza” pe sufletul mai multor persoane.

  3. ” Teama de noi” e mai mare
    Decat teama de cei din jur.
    Sincere felicitari pentru aceasta minunata poezie !
    La Multi Ani 2014 !
    Aliosa.

    1. Asa este Aliosa. Cel mai mare dusman al nostru, suntem noi. Multumesc pentru aprecieri. La multi ani in 2014.

    1. De noi trebuie sa ne fie cel mai teama.
      Noi ne suntem cel mai mare dusman, nu?

      1. Aşa e, dacă-ţi mai aduci aminte de una din poeziile mele (O călătorie) unde era o cameră din interiorul meu în care aveam tablouri cu chipurile color care îmi fac rău, şi unde atrag atenţia tocmai pentru a nu mira că primul tablou de pe perete avea chiar chipul meu. Mi-ai lăsat impresia aceleiaşi trăiri şi de asta am punctat fapul că zici bine 🙂 mă bucură faptul că vorbim pe aceeaşi limbă, seară liniştită să ai!

      2. imi aduc aminte de poezia ta, care mi-a placut mult de altfel.

      3. Sincer, abea azi am reuşit să citesc câteva poeme ale tale, am mai fost pe al tine dar fugitiv, şi o să mai revin e foarte frumos, mi-a placut un poem cu florile care se certau, e chiar simpatic foc 🙂

      4. multumesc. Esti binevenita oricand aici, pe blogul meu

Leave a Reply

