Am stat din scris

 

Nu am mai scris de-o săptămână
Cuvintele îmi fug din cap,
Eu tot le rog să mai rămână
Ele-n peniţă nu-mi încap.

Am stat din scris fără pricină
Vrând parcă să adorm puţin,
Nu ştiu de-i Martie de vină
Sau doar cocorii care vin.

Îmi vin idei şi multe gânduri
Dar nu ştiu cum să le-mpletesc,
Să le aşez frumos pe rânduri,
Eu albul foii să-l cinstesc

Cum aş putea să fac eu oare
Şi ce ofrandă să găsesc,
Să dau hârtiei iar culoare
S-astern pe foaie ce gândesc?

Nu am mai scris de-o săptămână
O fi puţin, o fi chiar mult,
Implor cuvintele să vină
Şi să cinsteasca-al foii cult.

Însa stilou-mi zace neatins,
Dormind pe foile virgine,
Parcă-i aud oftatul stins
Visând în sensuri şi pricine.

În bibloteci, pe rafturi moarte
Zac mii de cărţi ce trist zâmbesc,
Citite-au fost şi scrise toate
Din praf şi beznă acum privesc.

Stau şi mă-ntreb care-i menirea
De-a scrie versuri pe caiet,
Când ştiu că praful şi uitarea
Se vor aşterne încet, încet.

De-o săptămână n-am mai scris,
Nu ştiu de-i bine sau e rău
Dar îmi urmez încet un vis
Ce poate fi la fel cu-al tău.

6 responses

    1. True, very true. The worlds is hidden in our minds.

  1. Nu are sens sa ma repet… e perfecta… perfecta, perfecta… pentru mine, pentru tine…
    Sa nu te opresti. Muzele fac nazuri, iau pauze…

    1. Multumesc Dianette. Stiu ca am un derapaj de ritm la strofa 6. Ma tot gandesc cum sa il remediez fara sa schimb sensul strofei. Perfect … suna al naibii de bine, dar … mai am mult pana acolo. Oricum, multumesc din nou pentru aprecieri.

  2. Superb poemul, scrii minunat şi dacă noi te citim, e o dovadă că praful, chiar şi cel online nu mai are timp să se aştearnă, succes!

    1. Multumesc frumos. Inseamna mult pentru mine aceste incurajari de a mai scrie.

Leave a Reply

