Tristeţea păsărilor părinţi

 

Prea triste strigăte pe cer
De păsări care-şi cheamă
La cuiburi puii care pier
Răpuşi de boli şi teamă.

Sunt încă mici şi aripi n-au
Dar au plecat de-acasă
Goniţi de grija ce-o simţeau
Când se-aşezau la masă.

E sânge-n lacrimi de părinţi
Ce stau cu dor şi-aşteaptă
Să vină-n cuib puii goniţi
De vremuri şi de soartă.

Cu ce-au greşit în viaţa lor
Părinţi şi-a lor odrasle,
Cărând blesteme care dor
Ca pruncul cel din iesle.

E plin de ploaie şi de nori
Iar păsări stau în cârduri
Plângând la ramul fără flori
Şi la prea goale cuiburi.

5 responses

  1. am citit, am plâns, și iar am citit.
    E plin de ploaie şi de nori
    Iar păsări stau în cârduri
    Plângând la ramul fără flori
    Şi la prea goale cuiburi.

    1. Multumesc. Nu ma asteptam ca versurile scrise de mine sa trezeasca asemenea sentimente. Imi pare rau ca te-am facut sa plangi.

  2. emotionant si impresionant… n-am plâns, ci doar inima mi-a batut sacadat… sunt fiica-unica, “orfana” de tata(de 23 ani) si de mama(de 7 ani), RIP. Admiratie si respect pentru poemele tale, cu gânduri amicale… Mélanie NB

    1. Multumesc mult, Melanie. Aprecierile voastre, a celor care cititi aceste texte pe blog, ma fac sa scriu in continuare. Imi pare rau pentru parintii tai.

      1. Seb, e formidabil faptu’ ca versurile tale emotioneaza si impresioneaza, voi fi dedus si se “vede” ca scrii cu pana sufletului… multumesc pentru gândurile-ti sincere… c’est la vie et la mort… suntem “pasageri” pe-aceasta planeta, deci în trecere(un fel de “stand-by”!)… am scris acest text dupa decesu’ brusc al unei vecine de… 83 ani, dar în plina-forma, RIP.
        http://myvirtualplayground.wordpress.com/2014/03/21/o-temps-suspends-ton-vol-alphonse-de-lamartine/

Leave a Reply

