De-ar fi viaţa…

 

De-ar fi viaţa-n alb şi negru, doar cu umbre şi lumini,
Eu aş inventa culoarea, dându-i drumul când suspini.

De-ar fi viaţa drum cu pietre şi cu mărăcini ţepoşi,
Eu aş inventa gazonul, pentru paşii tăi frumoşi.

De-ar fi viaţa numai noapte, făr-apus şi răsărit,
Eu aş inventa un Soare să-ţi arate-al lumii rit.

De-ar fi viaţa o secundă, strop de timp în univers,
Eu aş inventa milenii, să-ţi goneasc-al morţii mers.

De-ar fi viaţa numai ură, fără zâmbete şi flori,
Eu aş inventa iubirea şi ţi-aş oferi-o-n zori.

De-ar fi viaţa nor de ploaie, cenuşiu şi mohorât,
Eu l-aş spulbera cu vântul, să te apăr de urât.

De-ar fi viaţa fără floare, eu chiar flori aş inventa,
Să le prind în păru-ţi moale şi-ar fi tot ce ar conta.

6 responses

  1. poem realisto-optimist, la conditional-prezent… 🙂 admiratie si respect, Seb, pen’ca-s incapabila sa compun “ceva” cu rime…(am încercat de câteva ori – în româna si-n franceza, a placut unora, da’ mie neam de loc, asa c-am ramas la… proza!)
    * * *
    @”De-ar fi viaţa-n alb şi negru, doar cu umbre şi lumini…” – gând la gând… 🙂
    Louis Aragon said:”There is no light without shadow…”
    http://myvirtualplayground.wordpress.com/2014/09/02/il-ny-a-pas-de-lumiere-sans-ombre-louis-aragon/

    1. O my god! Ce caracterizare stiintifica a ceea ce am scris. 🙂 Imi place, dar sincer sa fiu, trebuie sa te cred pe cuvant, caci nu am pregatire de specialitate. Eu sunt “urechist” ca sa zic asa. Habar nu am de detalii “tehnice”. Ce am studiat eu, e cu totul si cu totul alt domeniu decat literatura.

      Inca odata vreau sa-ti multumesc ca ai timp sa te opresti si pe la mine si sa imi impartasesti impresiile tale referitoare la ceea ce scriu. Nu multa lume face acest lucru.

      Gand la gand … cu bucurie. Poate e un fel de gandire colectiva, cine stie …

      1. “urechist” = adica scrii dupa ureche?!… 🙂 mi-s nula-n stiintele “egzacte” si-n tehnica generala, noroc ca traiesc cu+lânga un rocket&satellite scientist… 🙂
        * * *
        asa cum am precizat la “about”, nu-s abonata la nici-un blog din lipsa de timp, surfez pe câteva bloage-ro – interesante, de calitate si stimulante(challenging) – intelectual vorbind, of course… 🙂 à propos de TIMP: nu-l putem controla sau stapâni, însa-l putem organiza si “administra”… 🙂 a bifa “like” far’ sa lasi 2-3 vorbe explicative – macar episodic, mi se pare… lipsa de interes si indiferenta.
        * * *
        da, gândire-telepatie colectiva si ceva afinitati comune… 🙂 multumesc, sanatate, bafta si spor în tot ce faci… salutari însorite si-o zi pozitiva! 🙂

    1. Scuze de raspunsul cu intarziere. Nu stiu ce se intampla, dar unele comentarii nu imi apar imediat.

      Ma bucur mult ca place.

      Nu am mai scris cam demult. Am multe idei care trebuie puse pe hartie. Concomitent lucrez si la un proiect mai amplu. Sper sa il termin curand ca sa pot posta din nou.

Leave a Reply

