Aş vrea

Impresii din călătorie

Aş vrea să-mi transform cuvintele-n fluturi,
Să zboare spre cer în mii de culori,
Să bucure lumea şi ochiul şi gândul,
Iar vântul să-i poarte spre galbene zări.

Aş vrea să-mi transform cuvintele-n vulturi,
Să poată vâna ce e rău şi mârşav,
Să apere lumea de şoareci prin smârcuri,
Să apere tot ce e alb şi suav.

Aş vrea să-mi transform cuvintele-n şoapte,
Să mângâie gene cu ochi de copil,
La ceasuri cu oră târzie în noapte,
Să-ţi intre-n fiinţă încet şi tiptil.

Dar teamă îmi e că-n greaua-ncercare,
De a face şi fluturi şi vulturi şi şoapte,
Cuvintele-mi goale doar zgârie tare,
Urechi prea sătule de zgomote sparte.

View original post

6 responses

  1. “Aş vrea să-mi transform cuvintele-n vulturi”

    indiferent ce va urma…
    Zgomote sparte””? Nu… sunete pline…
    pline-ochi, Sebastian…

    Se vede că… trăieşti… bravo!
    Eu… respir…
    inspir, expir…
    ….
    Frumos mai scrii!

    1. Merci mult. Stii ca asta este prima mea poezie? Am modificat putin un vers ca sarea din ritm si am republicat-o.

      1. Cu mare plăcere!
        Pe bune? Wow!
        Înseamnă că eşti omul cuvintelor…
        poeziile curg…pur şi simplu din tine…
        Mai rar…

      2. Si eu sunt surprins, crede-ma. Nici acum nu cred cu adevarad ca sunt in stare sa scriu poezie 🙂

      3. Nu te-aş crede… de n-aş fi fost aici de la-nceput 🙂
        Good luck… şi multe muze…
        Noi… te citim 🙂

Leave a Reply

