Despre sufletul meu

 

Când am simţit că sufletul îmi moare,
Am pus degrabă mâna pe stilou
Să-i prind în rimă ultima suflare
Iar foaia albă să i-o fac cadou.

Şi-am scris febril mulţime de cuvinte
Grăbindu-mă să nu îl scap defel,
Dând filă după filă, luam aminte
Că n-am ştiut că nu e mititel.

Şi tot scriind cu patimă ascunsă
Descopeream odăi unde n-am fost,
Ascunse după uşi cu broasca unsă
Se deschideau acum, poate cu-n rost.

Comori de sentimente şi înscrisuri
Se aşezară-ncet între coperţi
Umplând şi luminând negre abisuri.
O, suflet drag, te rog ca să mă ierţi.

Că te-am lăsat să zaci în neputinţă
Şi hrană am uitat de mult să-ţi dau
Acum sunt trist şi îţi cerşesc căinţă
Cu tine îmi doresc mai mult să stau.

Eu tot scriam pe foile nescrise
Umplând cu sufletu-mi un biet caiet,
Iar din stilou acesta-mi renăscuse
Izbindu-mă cu forţă de atlet.

Ce bucurie şi ce mare desfătare
Mă-ncearcă acum când vreme a trecut,
Căci am văzut că sufletul nu moare,
Dacă-l hrăneşti, o ia de la-nceput.

10 responses

  1. Câtă dreptate ai… hrana sufletului… absolut necesară…

    1. Si cat de des uitam de ea…

  2. Frumos tare, daca te gandesti de cate ori uitam sa-l hranim…. 🙂

    1. Din pacate de mult prea multe ori

  3. SPLENDID… ❤
    * * *
    "O, suflet drag, te rog ca să mă ierţi." – suna minunat… a ruga sufletu' sa ne ierte pen'ca l-am "neglijat"… 🙂
    * * *
    ultima-ti strofa-i de antologie, Seb… I'm serious. Admiratie si pretuire, inspiratie-ocean si-o seara placuta… amicale gânduri însorite, Mélanie
    * * *
    P.S. am remarcat nou'-ti avatar: glad to meet you, Sir! 🙂

    1. Multumesc, multumesc si iar multumesc.
      Am ramas speechless la acest comentariu.
      Honestly.

      1. sper ca ti-ai “revenit”… 🙂 btw, spun ce gândesc sau resimt, altfel… tac! I’m serious.

      2. Nu ma intelege gresit. Mi-a plact comentariul tau. Numai ca m-a luat prin surprindere. 🙂 si m-a … facut sa ma fastacesc 🙂

  4. charming and passionate
    thank you very much for following. Eddie

    1. Thanks so much. I’m glad you stop to read my poem.

Leave a Reply

