Zbucium interior

 

Am obosit,
E atâta zbucium împrejur,
Toate se-nvârt, de pot să jur
Căci clipa plânge, vreau s-o fur,
Să fug tihnit.

Mă-ntind pe jos,
Prin praf de drum, la ceas târziu
M-agăţ de pietre, dar sunt viu,
Păsări lipsesc, ceru-i pustiu;
Dar ce folos?

Aş vrea să mor,
De îngeri îs demult uitat,
Iar gânduri şi idei străbat
Un cer cu demoni ce se bat,
De capul lor.

Dar mă ridic,
Caut prin preajmă un stilou
Şi-ncep să lupt cu ei din nou,
Mintea-mi exaltă, sunt erou,
Dar sunt prea mic.

14 responses

  1. Un erou mic, frumoase ganduri.

    1. Multumesc. Un fel de autocritica… 🙂

  2. Zilele pe care le trăim în momentul de față favorizează un zbucium interior în fiecare dintre noi. Sper să treacă mai repede, ca să ne liniștim.O zi bună!

    1. Oare va trece vreodata? Bine ca am gasit aceasta supapa, scrisul. Pacat ca nu l-am descoperit mai demult.

  3. Foarte frumoasa poezie ai asternut Sebastian. Ginduri de un adevarat poet. Iti multumesc pentru aprecierile tale. Sa auzim numai de bine Adrian.

    1. Cuvintele tale laudative, nu pot decat sa ma bucure. Multumesc frumos.

  4. oi fi prea mic dar ești erou și te ridici …. 🙂

    1. 🙂 ai dreptate. Dupa ploaie iese Sorele, tot timpul.

  5. Sensibilitate şi profunzime ,mulţumesc de balsam !

    1. Eu iti multumesc ca te-ai oprit si pe la mine.

  6. un singur cuvânt: SUPERB… fraza-cheie(parerea mea!):”De îngeri îs demult uitat…”
    admiratie si respect, Sir!

    1. O, Melanie, aprecierile tale ma fac sa ma simt tare mandru. Multumesc.

  7. I put your poem into google translate to read, enjoyed it but wonder how much better it would be if I understood the Romanian language.

    1. Thank you very much for your effort. I appreciate that. I know Google translate is not very accurate and I’m sorry for that. Welcome to my blog. I have wrote some shorts stories. Maybe the translation for them it is better.

Leave a Reply

