Povara tăcerii

 

Am pieptul strâns de menghina tăcerii,
Nu pot să plâng şi nici nu pot vorbi,
Dar scriu pe foaie să răspund durerii
Că-s mut, răpus de vremuri şi urgii.

Mi-e sufletul încins de lanţuri grele
Sclav trist al realităţii ce-o trăim,
Doar spiritul îmi zboară către stele,
Făcând speranţa ţel, nu mai murim.

Mă dor tăceri, ce zac ascunse-n mine,
Mă doare vorba ce n-o pot rosti,
Aş vrea să plâng, dar lacrima nu-mi vine,
N-am vorbă-n glas, schimbări nu pot vesti.

Tac, înrobit de lume şi canoane,
Zâmbesc la idioţi şi la perfizi,
Am obosit, s-ascund opinii în cotloane,
S-aprob tacit din cap nişte stupizi.

De-aceea scriu cu patimă ascunsă
Idei şi vorbe care-mi pârjolesc
A mea simţire mult prea des străpunsă
De lungi tăceri, ce sufletu-mi pitesc.

13 responses

  1. Povara tacerii-ti rasuna din cuvinte
    Ce se lovesc de pereti, provacand ecou
    Iar tu stai in mijlocul galagiei, cuminte
    Si-ti aduni tacerile in varful de stilou.

    Paseste, deci, afara din galagia tacerii
    Oricum nimeni n-aude ce nu vrei a rosti
    Dar vei simti usurarea poverii
    Cand vei gasi in tine puterea de-a vorbi.

    🙂 Foarte frumoase versurile tale!

    1. La asa cuvinte-alese
      Nu pot decat sa ma-nchin,
      Flori gingase ce-s culese
      Dintre spini si maracini.

      Despre partea cu tacerea,
      As dori sa zbier, n-am cum,
      De-aia scriu, imi iau puterea
      Si-o insir napoi pe drum.

  2. citit, re-citit, placut… pen’ca scrii mereu cu tastele sufletului pitit: îmi place verbu’ “a(se) piti din totdeauna… deh, am trait la Pitesti! 🙂

    1. 🙂 era si o gluma cu Pitestiul si Ploiestiul, parca. 🙂 Ceva ca: la Ploiesti poti sa te pitesti, dar la Pitesti nu poti sa te ploiesti. 🙂 Chiar m-am gandit daca sa folosesc verbul acesta sau nu. E un regionalism, pe care poate nu-l cunoaste toata lumea.

  3. Din nou ,marete ganduri puse-n versuri fac inimiile sa tresare.
    Cu recunostinta revin pe aceasta pagina pentru a ma regasi printre …..ganduri.
    🙂

    1. Esti binevenita oricand sa rasfoiesti pagiile acestui blog. Multumesc pentru cuvintele frumoase. 🙂

    1. Multumesc. Sa inteleg ca versurile, nu? 🙂

      1. Da,fiindcă vin din emoții vii 🙂

      2. Inca odata iti multumesc pentru aprecieri.

      3. Eu mulțumesc, pentru clipe de suflet 🙂

      4. Esti oricand binevenita aici. Daca ai timp, poti rasfoi si posyari mai vechi. Poate or sa-ti placa.

      5. Mulțumesc mult,cu tot dragul vin !

Leave a Reply

