Unde eşti copilărie?

 

Unde eşti copilărie,
Cu cireşe la urechi?
Au fugit anii prin vie,
Acum toate îmi sunt vechi.

Unde-mi eşti copilărie,
Cu genunchii tăi zdreliţi?
Fată mică şi zglobie
Ce-ai jurat să nu mă uiţi.

Şi-ai fugit copilărie,
Cu poveşti de la bunici,
Amintirea ta reînvie,
Zmei şi zâne şi… pitici.

Scumpă-mi eşti copilărie
Ca o nestemată-n cer
Lacrimi curg cu nostalgie
Şi mă-ntreb de ce mai sper.

Ce n-aş da să pot întoarce
Pentr-o oră sau mai mult,
Mers de timp într-o găoace
Ca să stau să te ascult.

Şi te-ai dus de-o veşnicie,
Nu mi-ai zis nici bun rămas,
Te-am speriat copilărie,
De mi-ai luat râsul din glas?

Mi-amintesc de tine, dragă,
Când mă uit la fiul meu,
Inocenţa ta întreagă
Să i-o laşi în drum mereu.

Mii de flori pasu-ţi presară
Din iubire ce-nfloresc.
Pe cei mici îi împresoara,
Şi de rele îi feresc.

Ştiu că n-am să te am iară,
Ştiu că n-am să te găsesc,
Amintirea-mi ta coboară
Peste-al vieţii curs, firesc.

4 responses

  1. Are grija “educatia”, scoala, societatea s-o distruga…incepand cu inocenta. Dupa aceea …totul este posibil.
    ATENTIE PARINTI !!!

    1. Vroiam sa evoc nostalgia trecerii timpului si faptul ca toata viata suspinam dupa siguranta si simplitatea copilariei. Intotdeauna, indiferent de persoana, amintirea copilariei aduce un zambet.

      1. Copilul este autentic, este inocent, este cum trebuie sa fie un OM.Acesta este motivul pentru care ducem dorul…NORMALITATII.

      2. Dorul normalitatii sau nevoia de siguranta si comfort oferite de adultii din jur. Puritatea copilului tine atata timp cat este ferit cat mai mult de cenusiul vietii.

Leave a Reply

