Un protest pentru frumos

 

 

Aş vrea să scriu, tot umblu c-o idee,
Pun mâna pe caiet, dar nu găsesc
Stiloul, ce s-a dus, nevrând să steie
Servant umil, la ceea ce gândesc.

Şi mă foiesc, m-agit, frământ ideea
Ce-mi stă în minte şi nu vreau s-o scap,
Cotrobăi peste tot, nu aflu cheia
De-a pune pe hârtie, cuvintele-mi din cap.

Am ostenit, m-aşez pe un fotoliu
Speranţa mea de scris, s-a risipit
Îmi torn un vin, să-l beau fără orgoliu
Învins fiind de-un slujitor rănit.

Şi mă gândesc că în a mea trufie
De-a crede că sunt zeu peste cuvânt,
Eu am uitat să scriu cu bucurie
Şi să găsesc în scris copilul care sunt.

De-aceea cred că s-a pitit stiloul,
Ca să-mi arate c-am pierdut pe drum,
Plăcerea de-a vorbi iarăşi tabloul,
Ce ochii minţii îşi doresc să-l spun.

Accept tăcut, a lui aspră pedeapsă
Şi mă căiesc că am uitat să scriu,
Despre iubire, soare şi viaţă frumoasă
Un slujitor de-abstract eu am ajuns să fiu.

Şi-mi jur să caut iarăşi bucuria
De-a scrie lucruri simple pe caiet,
S-ascult cu sufletu-mi iar simfonia
C-o fată foaie albă şi-un stilou băiet.

10 responses

    1. Multumesc din suflet.

  1. Impresionat! Aştept , aşadar, următoarele postări 🙂

    1. Ma bucur ca ti-a placut.

      Ca o patanteza, sa sti ca si eu le astept. Sunt curios ce o sa-mi mai treaca prin minte 🙂

      1. Sunt sigur că lumea are nevoie de inspiraţie, mai ales la iubirea pură, familie,..
        Şi eu tocmai îmi pierd somnul ca să recomand un film genial văzut astăzi. Da, tot despre iubire!:D

      1. Sănătate și la mai mare!

  2. Bată-l vina de stilou! Glumesc! Versuri superbe!

    1. Eternul tap ispasitor 🙂
      Multumesc.

Leave a Reply

