Colindul de Crăciun

Impresii din călătorie

Căutând un prieten bun,
Pe străzi vechi şi desfundate,
Mă-ntânlii cu Moş Crăciun,
Era slab şi rupt în coate.

Mă frecai la ochi uimit,
Mut de-această întâmplare
Mă-ndreptai spre Moş grăbit
Şi-i pusei o întrebare:

– Ce caţi Moşule aşa
Zdrenţuros şi stând pe-afară,
De te vede careva
Stând p-aici în plină vară?

– Cum să nu fiu supărat,
Oboist şi vai de mine,
Când copii au uitat,
Au uitat să mai colinde,

Căci din cântul de Crăciun,
Eu îmi iau, puterea toată,
Asta-i tot ce vreau acum,
E averea mea, măi tată!

Căci fără cântarea lor,
De pui mici, în drum spre Soare,
Frică-mi e că am să mor,
Părăsit şi în uitare.

Şi-atunci, mi-am zis în gând,
Pe baiatul meu de-acasă
Să-l învăţ cât-un colind,
Să-l cântăm cu toţi la masă.

Iar când iarnă o să fie,
Să stăm ciucur la fereastră,
Aşteptând cu toţi să vie,
Moş…

View original post 4 more words

5 responses

  1. Cum eu in fiecare an SUNT Mos Craciun, ma incarc cu acea energie subtila pe care numai copiii o au si o daruiesc din prea plinul lor…Cand ii vad stransi langa brad, cu ochi stralucitori si fete zambitoare, parca a venit primavara in plina iarna. Sunt ca ghioceii de puri de albi de curati, de proaspeti…de INOCENTI.
    Este un adevarat regal…

    1. Ai dreptate. Inocenta lor, pastreaza viu spiritul Craciunului.

      Sarbatori fericite iti doresc si un an nou plin de realizari.

      1. Multumesc …si tie iti doresc tot ceea ce crezi ca te poate face fericit.

  2. La Multi Ani de Sf.Mc.SEBASTIAN ! 🙂

    CRACIUNUL care vine
    Sa-ti aduca numai bine;
    Sanatate, fericire,
    Dragoste si cu iubire ! 🙂
    Aliosa.

    1. Multumesc pentru urari, Aliosa.

Leave a Reply

