O nouă categorie

 

Dragii mei,

Nu ştiu cum şi nici ce m-a făcut, să postez un altfel de scrieri, pe acest blog. Sunt un fel de gânduri răzleţe, brute, cărora le-am dat drumul să iasă, fără să le mai şlefuiesc cu rime sau să le ordonez frumos pe versuri. Poate nu sunt cele mai inspirate şi nici cele mai uşor de citit texte, dar… prea clocoteau de dorinţa de a ieşi afară.

Ca să nu le amestec totuşi cu celelalte scrieri ale mele, care sunt frământate şi muncite temeinic, pentru a căpăta o formă, m-am hotărât să le grupez, într-o nouă categorie, pe care am intitulat-o:

CUGETĂRI semiPOETICE

Sper să vă placă şi să le citiţi cu drag.

4 responses

  1. mi-au placut gândurile-ti “gânduri răzleţe, brute” de când ti-am descoperit blogu’… 🙂
    * * *
    P.S. ma amuza “strainezii” care-au bifat “like” automat far’ sa citeasca un rând… 😀

    1. Da. Sunt o multime. Sa sti ca la cayeva posturi, unii din ei s-au chinuit sa traduca.

      1. asa-i, Seb: sunt o gramada de “vânatori de circulatie”(LOL!)… 🙂 i-am depistat si la blogu’-mi de la început si-i ignor definitiv… 😉 înca o “chestie” surprinzatoare: unii locuiesc pe-alte continante si posteaza pe la 3-4 dimineata aici, de ma-ntreb daca au o viata REALA?!… 😀 oricum de-abia am timp sa raspund celor care-mi lasa comentarii si sa trec pe la ei – din politete si bun-simt elementar…
        * * *
        sanatate, inspiratie-ocean si sarbatori vesele alaturi de cei dragi! amicale gânduri, Mélanie

      2. Nu ma deranjeaza prea tare. Daca vor sa dea like, e optiunea lor. Ti-am zis, am fost surprins, unii dintre ei au tradus cu Google si chiar au comentat. Iar unii dintre ei chiar au bloguri interesante, pe care le citesc din cand in cand si mai dau like. Probabil ca se simt obligati sa raspunda cu aceeasi moneda.

Leave a Reply

