e-Book

În sfârşit. Am reuşit să am cartea şi în format electronic. Adică, atât pentru Kindle cât şi pentru celelalte tipuri de cititoare electronice (e-reader). Ca să fiu un pic tehnic (nu ştiu cine se pricepe, dar mie mi-a luat ceva timp să înţeleg), o am acum în două formate: MOBI pentru Kindle şi e-Pub pentru toate celelalte tipuri de cititoare.

Iată mai jos şi o explicaţie, pe care am găsit-o pe internet, destul de succintă dar completă, despre formatele electronice ale cărţilor:

“Formatul e-Pub poate fi citit cu iPad, iPhone sau orice alt e-book reader. Pentru a citi un e-Pub cu un computer, se poate folosi Mozila Firefox, cu add-on-ul EPUBReader.
Formatul MOBI, poate fi citit cu un cititor de e-book Kindle sau cu o aplicaţie gratuită Kindle, pentru PC, pe care o poţi descărca de aici: Free Reading Apps for Kindle.”

Dar revenind acum la volumul Urme pe Nisip, îl găsiţi la cele două link-uri de mai jos:

Kindle: https://gum.co/KcIW

Alte e-reader: https://gum.co/LygAc

Preţul pe carte, indiferent de formatul ales este de:

$ 1.99 (aprox. 8 lei)

Sper să vă placă şi spor la citit!

9 responses

  1. felicitari! am probat cumva sa citesc un e-Book pe Kindle, dar pur si simplu ma enerveaza, asa ca prefer sa car cartile tiparite dupa mine, chiar prin avioane! 🙂

    1. Da, cartile tiparite au farmecul lor. Sincer si eu le prefer tot pe acestea. Dar… trebuie sa tinem pasul cu vremurule. Iar pentru romanii din diaspora, e mai greu sa cumpere o carte de la librariile din Romania. Chiar daca sunt online.

      Pentru tine, am oferta de la elefant.ro, cu numai 13.50 lei.

    1. Multumesc. Astept sa-mi cititi cartea.

    1. Multumesc. Va astept sa-mi si cititi cartea. Cred ca o sa va placa.

Leave a Reply

